Spådd av Mimmi

Imorse när vi satt på balkongen så frågade Mimmi om hon fick spå hur många barn/kön jag skulle få.
Hon gjorde detta med min förlovningsring...
Jag kollade hela tiden på henne (så att hon inte kunde fuska o gunga ringen) och ändå så visade den klart och tydligt att först skulle jag få en kille, Elliot!
.. sen stannade den..
sen började den igen..
och denna gång visade den att nästa barn blir en tjej...

sen stannade den igen, och sen fick den en väldans fart och visade på en till kille..

Sen stod den blixt stilla i flera min och då var alltså detta slut..

så 3 barn. 2 killar och 1 tjej..
det är bara att ligga i då, så att säga!!!
Kommentarer
Farmor / 2011-06-21 @ 19:30:37

Vad härligt att jag kommer att få ett helt gäng med barnbarn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0