Midsommar 2011

Ja, inlägget som jag skrev om midsommar (även bilderna) kom aldrig upp. Och eftersom jag försökte skriva det kvällen innan flytten så hade jag inte tid att sitta och göra om allt då..
så nu kommer det :)

På torsdagen åkte vi upp efter att regnet hade slutat ÖSA ner.. Fy vad blöt jag var när jag gick ner på morgonen till affären för att köpa frukost.
Vi promenarade 4 km när vi kom till Sundsta, MED all packning + barnvagn.
Mös och hade oss hela långhelgen..
nu får bilderna tala för sig själva <3


Fina landet






Vi har utan tvekan det finaste och bästa landstället på jorden <3




Min man


Elliot ville ligga på marken och chilla.. det tyckte INTE JAG....





mormor jagar lill-e


Ellan med båten !



Elliot ritar <3


Coolingen



Kommentarer
Farfar / 2011-07-04 @ 07:29:22

Tack, jättekul att få se! :-)

Farmor / 2011-07-04 @ 10:12:12

Vad mysigt ni har haft det.Jätte fina skor. Är det bättre med Elliots svinkoppor ? kram

moster / 2011-07-05 @ 15:30:50

fina bilder=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0