Jag och Lill-e. Ensamma idag, mannen i mit...

img_2009 (MMS)

Jag och Lill-e. Ensamma idag, mannen i mitt liv är på grabbkväll han. Tror att han har det riktigt trevligt, det har låtit så dom ggr han ringt <3. jag har legat och kollat lite på planet earth ikväll. Fan va bra filmat det är , kul och se. Och framförallt spännande & intressant! Usch jag hatar att somna själv, Lill-e och enya är ju här men ändå. De där godnatt pussarna är ju så mysiga. Och att somna med armarna runt om den man älskar. Inget slår det. Det är så tyst... Ingen som snarkar, trodde inte jag skulle sakna det. Men det gör jag! Undrar när jag somnar. Lill prinsen och jag har redan gått och lagt oss men han sover ju självklart! Jo förresten det är någon här hemma som snarkar, enya! Så det dåååånar. Men annars brukar dom snarka ikapp. Och det ni, det är något alldeles speciellt :) godnatt ni fina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0