Idag bjuder jag på en gammal godbit.. Inat...

img_0243 (MMS)

Idag bjuder jag på en gammal godbit.. Inatt var jag så ledsen, plutten hade 40,2 i feber hela natten <3 usch han var så hjälplös och yrade. Han sov nästan hela tiden förutom när det var dags för vatten och ny Alvedon . Och det var när han själv vaknade av att febern var för hög! På dagen idag har han varit lite mera låg än annars men vi tog oss ut för att få lite luft iaf. Sista alvedonen gav jag vid 15-16 tror jag ! Hoppas det får förbli så :(. Var en sväng hos Patricia när hon kom hem från Norge . Sen mötte jag och Magnus Mimmi och släppte hundarna , dom hade saknat varandra :). Vi kollade på film innan vi gick och la oss. Elliot känns inte varm så får hoppas han får en feberfri natt nu ! Godnatt <3

Kommentarer
Jaja / 2011-01-03 @ 23:48:02

Tredagars feber låter det som!

Lollo / 2011-01-04 @ 11:56:54

åh va söt man glömmer att han varit så liten nästan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0