Jag har världens finaste unge! Hans nya gr...

img_2158 (MMS)

Jag har världens finaste unge! Hans nya grej är att pussas, HUR gulligt är inte det? Igår var vi först i Solna på arbetsintervju. Jag börjar jobba lite smått redan på fredag :) känns hur bra som helst! Sen åkte vi med Patricia vidare till IKEA Handlade lite saker till elliots rum. Han fick även den här fina jackan för ett pressentkort som gammelfarmor gav till Elliot i julklapp , tusen tack! Nu är vi påväg upp till Bålsta i några dagar. Ska bli mys <3

Kommentarer
Moster / 2011-02-08 @ 16:14:11

Ja den va go den där lilla munnen, både med och utan yoghurt:)

UPPDATEEEEEERIIIIING<3 lycka till på jobbet imorgon hjärtat! De här fixar du. Vill höra ALLT! Puss <3


Johanna - Max mamma / 2011-02-12 @ 18:02:46

hihihihi näää tänker jag inte. Du kommer snart att veta ändå vad det är ska du veta! Eller om vi ses på en fika så kan jag berätta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0