♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Alla födelsedagar är mina favorit födelsedagar.
Mamma och pappa har alltid sett till att den dagen har blivit grymt lyckad.
Mysigt och spännande har det alltid varit att fylla år.
Att få välja middag var nog dagens höjdpunkt :)
Men om jag bara får välja en, så tar jag en som jag minns.
20 årsdagen.
När klockan slog 00. satt vi uppe hemma hos mamma och tittade på diabilder och foton/film ifrån när vi var små.
Magnus var med och det var hur mysigt som helst. Även fast det var vardag dagen efter så satt vi uppe ett bra tag. Hur mysigt som helst.
Dagen efter var det skola och jag sprang till bolaget på rasten och vi (några tjejer i klassen) tog en varsin cider sådär mitt på dagen bara för att :)
Busigt värre :)
20års festen blev med Nettan, Lollo och Amina ute på klubb efter att ha suttit hemma hos Lollo ett tag först.
Får tyvärr inte in bilden där ifrån. Men jag vet hur det var och jag minns att vi hade kul :)
Förutom att det som vanligt fanns minst 1 äcklig kille där som skulle dansa nära och sen bli sur när vi alla drog oss undan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0