27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.


Ja ni ser rätt, det är en bajskorv!!!
Johanna och jag satt hundvakt åt Arne (hunden som var med i topdog). En chihuahua !
Helt plötsligt känner vi att det luktar fis och vi undrar vad det är som luktar. När vi ska gå upp och kolla så tvärstannar Johanna och bara skrattar/gråter och får kräkreflexer då hon upprepar och säger :
-Säg inte att jag har klivit i en bajskorv.. säg inte att det är en bajskorv..
JAG DOG AV SKRATT och kunde verkligen inte hjälpa till då jag nästan va medvetslös av skratt.
Hon hoppade på ett ben in i duschen och tog bort den.
Vi var aldrig mera hundvakt åt arne, och han var inte lika söt längre efter att detta hade hänt!
MEN KUL VAR DET! visst Johanna?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0