15e bilden: En person som du vill vara med

Jag vill vara med dom som gör mig lycklig.
Mina vänner, min familj och min släkt.
Någon jag verkligen skulle vilja vara med är lilla morfar.
Men den dagen kommer förhoppningsvis när jag är gammal och grå.
Då kan jag och han gå med våra käppar och titta på våra fina barn barn och barn barns barn.. och bara le.

Men
En person jag alltid vill vara med är min fina vän Patricia.
Vi umgås nästan varje dag, och vi trivs alltid i varandras sällskap.
Vad skulle jag göra i denna lilla håla om inte du fanns vännen!
Kan alltid prata med dig om allt.
Och jag vet att du förstår mig och jag förstår dig.
Vi är lika du och jag, både nu och förr!

Är glad att jag har dig som min vän! <3
Fina fina Patti!

Du gör mig glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0