Ingen tid

Som ni kanske märker så finns det inte så mycket tid för bloggen just nu. Imorgon lovar jag att jag ska göra en liten uppdatering. Ligger redan i sängen med Elliot. Jag är så sjukt trött ! Elliot har varit hängig idag, hostar, snorar, feber och så tar han sig på öronen hela tiden. Stackars liten <3 det gör så ont i en när dom små är sjuka. Nästa fredag kommer nog iallafall bli super mysig, då ska vi åka på en liten familjekryssning med Magnus sida av släkten <3. imorn har det lovats 17 grader ! Hoppas det stämmer. Jag tänker iallafall spendera dagen ute ! Hörs imorn! Kram ifrån oss
Kommentarer
Emilie -Mamma till Sammy. / 2011-04-16 @ 22:53:09

glöm inte att vi kommer å kollar på eran lägenhet vid 12 i morgon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0