2 jobb

Anledningen till att det är lite tyst ifrån mig just nu är att jag har såå mycket att göra.
Jobbar på 2 olika jobb nu, ett på dagtid och ett på kvällstid. Så det blir inte speciellt mycket tid hemma till att sitta vid datan tyvärr. Men det blir det nog ordning på snart.
Ska försöka med iallafall ett inlägg per dag.

Vad har vi gjort sen sist då?
Jo vi har varit i bålsta endel.
Vi har varit och firat magnus morfar :) (Farmor madde, skicka bilder till min mail om du kan) :)
Igår var jag och det gamla härliga AIK gänget och kollade på årets första match, som även var derby mot Djurgården.
Och det största av allt.
Vi har sagt upp våran lägenhet i Gnesta. Och det känns såå bra.!
Vi har inget nytt än, men nej vi kommer inte hamna på gatan. SÅ dumma är vi inte!

Nu sitter jag själv i Bålsta, Magnus och Elliot har tagit tåget hem till Gnesta, jag börjar jobba om 3 timmar så jag stannade kvar här. Känns helt sjukt att bara vara själv.
Annars när jag är själv är jag på jobbet eller nått annat då jag har massa måsten..
Nu kan jag för en gångs skull bara vara.. bara vara jag!!! Det behöver man ibland också.
Men det känns konstigt, och jag har svårt att bara sitta och inte göra någonting.

Igår när jag och millan åkte in till matchen så hade vi det såå kul på tåget. Man skulle ha kunnat tro att vi var 14 år och hade gått och nallat på nått i pappas barskåp, men så var det inte. Det är bara det att ibland så släpper man allt. När man inte har barnet med sig, inget som är vanligt precis.
Vi pratade massa minnen och hade väll otroligt mycket vårkänslor och match glädje i kroppen :)
TACK för igår! ALLA ni som var med!! <3

Nu ska jag se om jag får in bilderna ifrån matchen.
kram


(Gammal bild ifrån Råsunda) 2007 tror jag!
Kommentarer
Nicolina / 2011-04-13 @ 17:11:45

o där kom visst jag med på ett hörn också ;) haha!



Så ni var på matchen alltså? Guud så roligt, för jag tänkte på dig när jag stod där och frös på västra och hade så lite publik på min läktare att jag nästan somnade ;) haha! men 3-0, det var ju huuur härligt som helst! :D Kraam!


Nicolina / 2011-04-13 @ 17:13:33

.. och så länkade jag givetvis till fel blogg :P haha! Men NU är det är rätt blogg som är länkad ;) Kraam!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0