Länge sen... Vad har hänt sen sist då? Jo ...

img_1192 (MMS)

Länge sen... Vad har hänt sen sist då? Jo i måndags åkte vi upp till Sthlm (se bild) Elliot älskade att titta ut på landskapet som for förbi. Vi hälsade på tant Johanna och Felix och Daniel. Och sen åkte vi hem till mamma dit moster Louise kom m en gammal vän (Sofie) som varken jag eller mamma sett på år och dagar, så det var kul. Vi pratade gamla minnen och fick många goda skratt. Vi åt gott och hade det bra! Elliot har blivit jätte mammig, det är både mysigt och lite jobbigt! Mysigt för att man blir glad av att han myser och kramas och strecker sig efter mig . Men jobbigt att jag knappt i en sekund kan gå ifrån honom/lämna han till någon annan. Det är även tråkigt för den som vill hålla att han bara gallskriker. Hur gör man? Ska man låta han få som han vill (komma till mig) eller ska man låta han gråta ? Skit svårt så kom gärna med tips. På tisdagen åkte vi tillbaka till Johanna efter att ha hälsat på på mammas dagis en sväng. Var kvar hos Johanna till kvällen, mysigt! När vi skulle åka hem hann jag möta lollo och daniel vid bussen en snabbis på några min, men det var mysigt ändå. När vi kom hem mötte Magnus oss vid tåget. Och det var kul o se han igen! <3 vårat hjärta! Magnus har fått nytt jobb föresten som han börjar på på måndag :) jippi. Nu ska han börja måla igen :) idag vet jag inte vad som sker, men vi ska iaf rösta :) just det, höll på att glömma det viktigaste av allt. Igår var vi på baby cafe för första gången. Träffade massa små och barnen busade av sig lite. Det var jag, magnus och patricia och våra små + kanske 8 till, super kul. Så dit ska vi fler ggr. vad har ni haft för er sen sist? Kramar

Kommentarer
Anonym / 2010-09-16 @ 10:24:33

alla barn har mammaperiod mer eller mindre....njut bara men låt honom även gråta :D

moster / 2010-09-16 @ 16:54:31

du får låta han vara hos mig lite så han vänjer av sig=)

Ellinor / 2010-09-16 @ 18:09:38

Ja längtat efter er :D


Farmor / 2010-09-16 @ 22:03:46

Underbar bild. Kan du skicka den till mig så är du snäll. puss på er alla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0