Idag vid lunch fick Elliot "leka med maten...

img_1145 (MMS)

Idag vid lunch fick Elliot "leka med maten" när han blev mätt :) det var en ny upplevelse som verkade vara lite små mysig. :) sen in i badbaljan efter. Vi fick ett spontant fika besök här på eftermiddagen ifrån Åsa och Markus och lilla Nemo :) Elliot och Nemo pussades och kramades massor :) dom e så fina våra pojkar :) Elliot och jag har skapat en ny rutin här hemma. Vi lyssnar på saga eller sovmusik i barnrummet när vi sover och det är så mysigt! Bara han och jag i våran lilla mys bubbla <3

Kommentarer
Dorothea - Ett nästintill trillingliv / 2010-09-09 @ 19:06:01

Tack för dina fina ord när jag var orolig i bloggen. Som tur var fick vi ett "negativt" besked så allt är nu igen som vanligt. Så skönt.



Stor kram från mig!


Farfar / 2010-09-10 @ 07:56:45

Sin pappa upp i dagen på bilden, fast Elliots farbror var värre! haha...

Sofie (Ung blivande mamma) / 2010-09-12 @ 11:32:20

sv: Jo tack, det är jätte bra =) Vad ska ni göra en solig söndag som denna? Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0