Heey! Hösten är verkligen här nu. Idag har...

img_1423 (MMS)

Heey! Hösten är verkligen här nu. Idag har vi inte gjort någonting, lite trötta efter helgen både jag och Elliot. Men imorn bitti ska vi åka hem till Johanna och Felix, hänga och baka kladdkakor :) ska bli supermysigt ! Elliot är så himla mammig. Undrar när det ska gå över, åtminstone liiiite liiiiite. Börjar ta lite på mig nu känner jag. Skulle va skönt att bara få vila lite själv ! Om det så bara skulle va 1 timme. Håller på och försöker sluta amma också. Har hållt på tillräckligt nu. Det tar också på en och nu efter 7 mån måste jag ändå ge mig en klapp på axeln och säga bra gjort! Men fan va svårt det är.. Inte för mig, men för Lill-e. Han tar inte napp längre, då hade det varit lättare. Men han kanske börjar igen? Vem vet! I några mån nu har jag bara ammat vid läggdags och inte som mat. Nån som har något supertips att ge? Lättare kanske om han slutar vara så mammig snart också kanske?! Kram och godnatt

Kommentarer
Jannice / 2010-10-05 @ 07:43:19

när det gäller att sluta amma, är det bara att bestämma sig. låta magnus ta nattningen, att han slutat med napp är nog för att han snuttar på dig iställeet.



jag ammade bara på nätterna i en vecka, vilket resulterade i att simon inte åt på dagarna utan bara låg o snutta hela nätterna, ingen hit!



Sen tog andreas tv¨å nätter med flaska istället och nu sover han från 19 till 03 och sen till 06.



Lycka till!!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0