♥ Dag 2 – Min första kärlek

Oj. Min första kärlek.
Den blir svår.. För det beror helt på hur man ser det.
Min allra första kärlek som liten var min bästa vän Joakim. Tror vi var tillsammans i 4 år.. mellan ålder 6-7 och framåt :)
Och under den tiden tror jag inte att vi pussades en enda gång :) Men vi var ju bästisar och eftersom vi tyckte om varandra så mycket så trodde vi att man skulle vara ihop då :D haha. sjukt sött ! :) men men..
i äldre dagar måste jag nog säga att det blir Niclas.
Också en mycket bra vän & det var även det vi bestämnde att vi skulle vara! rädda att förlora den fina vänskapen ifall vi skulle vara ihop för länge ?
Jag vet att jag alltid kommer att ha han vid min sida. Även fast vi nästan aldrig pratar, så vet jag att han alltid kommer att finnas där för mig. Och jag kommer ALLTID att ställa upp för dig vännen. Hoppas att du vet det. :)


Sen är det en heelt annan femma om vem som är min STÖRSTA kärlek, det är SÅKLART Magnus.. min prins! <3 Du och jag föralltid.

Kommentarer
Tova / 2010-11-27 @ 20:21:03

Aw... kul att läsa :) och det är ju ganska 1gulligt ändå med alla oskyldiga "fråga chans-kärlekar" man hade som liten, haha. Och vissa som hade flera killar samtidigt ;D

Kram


Dennis / 2010-11-27 @ 22:41:05

Jaha där ser man :P

Angelica - Mamma till Netlié ♥ / 2010-11-28 @ 23:18:53

ja jag känner lite så att jag vill ha öppen för att bevis att jag inte bryr mig om onödiga kommentarer :)

jaa de gör vi allt, va önskar sig Elliot och ni i julklapp?

Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0