9 Månader idag <3


Grattis våran fina prins på 9 månaders dagen!
Tiden går så otroligt fort.
Mitt liv är underbart, älskar våran lilla familj.
Elliot är världens finaste lilla kille som om 3 månader ska fira sin första födelsedag.
Sjukt!
Vi älskar dig bästa bästa unge! <3

Idag har jag och Patricia lekt supermorsor och fraktat byrå i snöstorm. Den ni.
Vi åt god lunch hos henne när vi var klara.
Sen kom mimmi och vi satt kvar hemma hos patrica i några timmar.
Vi gick vidare hem till mig och åt köttfärssås och spagetti och jag bakade en morotskaka som jag lovat i flera veckor :)
Och den blev gryyyymt god.
5/5 utan tvekan.
Sen nu precis fick hundarna va ute i snöstormen och springa av sen, fy fan för detta väder..
det får gäääärna snöa, men inte blåsa storm samtidigt.

Imorgon ska vi ner till BVC och väga och mäta lite :)
Ska bli kul.

Nu ska vi krypa ner i sängen och mysa och lyssna på vinden som viner utanför fönstret <3
Sov Gott!

Kommentarer
Moster / 2010-11-25 @ 08:29:27

Åh vilken fin bild. Hoppas att vi ses på söndag om ni inte blir insnöade. jag kan baka 9månaders tårta:P

nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-11-25 @ 23:20:29

På H&M hihi, runt 70 kr tror jag att den kostade bara =)



Hoppas vi kan ses o grilla igen i sommar iaf. svårt o ses på vintern när det är sånt tråkigt väder o så! T och jag flyttar ju till större så då får ni hälsa på oss också :)

PUSS


Patricia Lindh / 2010-11-26 @ 00:42:53

Hoppas du följer med till stan imorgon honey!

Och ja vet, visst blev de snyggt? TUSEN TACK!

Vi ses på nellies imorgon.

Sov gott <3


Ellinor / 2010-11-26 @ 10:20:57

och jag saknar er..

Grattis i efterskott lilla hjärtat, fort går det...

Hittade en boll under soffan när jag städade, kan det vara ´lill-es?



Pussssss


farfar / 2010-11-26 @ 12:48:23

jättekul att ni kommer till oss på juldagen! ser verkligen fram mot det! hörs och ses! krama elliot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0