Vila i frid

Nu har Elliot somnat igen. Han känns lite små varm men det är väll vädret också misstänker jag!
Sitter just nu och äter bullar som Daniels farmor har bakat. Hon e duktig hon! :) MUMS!
Idag har jag gjort massa praktiskt.
1. Jag har gjort ett stort försök till att trygga massa saker för våran familj (mer om det om jag lyckas)
2. Kontaktat kyrkan för dop.
3. Kollat runt på förskolor till Elliot.
4. Börjat planera hur inbjudningskorten ska se ut. (ska göra egna)

Ringde min pappa idag. Han var ledsen!
Han hade väldigt tråkiga nyheter som jag inte tänker gå in på mer än att säga att mina tankar är hos den drabbades familj. 16 år är alldeles för kort stund på jorden.. Livet kan ta slut på en hundradels sekund. Det har jag fått erfarenhet av allt för många gånger nu. Ta vara på varje dag med era nära och kära. Man vet aldrig vilken som blir den sista. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0