Våran Helg!

I Fredags hade lill-e som sagt feber :( Han var jätte trött och hängig.
När Älsklingen kom hem så fick jag jätte fina rosor. :)
och Sen så låste han in sig i köket.
1 timme senare får jag komma in ! och vad möts jag av? jo detta!


Har jag världens bästa kille eller vad ? Gullälskling!
Till efterätt blev det jordgubbar doppade i vit choklad :)
Det här gjorde han för mig i morsdagpressent! :) Eftersom vi på söndagen inte skulle vara hemma!
Jag älskar dig mitt hjärta, utan dig är jag inte hel!

Sen på lördagen åkte vi till Farsta för att hälsa på Elliots gammelfarmor, där var även hans farmor, farfar och farbror + släkt. Jätte mysigt, god mat åt vi och hade skoj!
När vi åkte hem (20:00) fick jag idén om att sms:a en mamma i Gnesta o fråga om hon o hennes lilla familj ville ta en fika med oss! Det ville dom så gärna och vi hade en jätte trevlig kväll, hoppas vi gör om det. :)

Idag ska vi åka till Tumba och jag ska äntligen få träffa min älskade storasyster igen :D Börjar nästan gråta bara av att jag tänker på det.. :) wiii
Kommentarer
Nikolina / 2010-05-31 @ 18:02:25

Åh, vad gulligt :)


Farmor / 2010-06-05 @ 18:28:48

Jätte gulligt och det är du värd Madelene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0