Fredags mys

Det blev ingen film igår, vi kollade på 2 avsnitt LOST i sängen igår istället :)
Idag har vi städat hela dagen lång. Ikväll kommer Jutte på besök. Vi ska äta hemmagjorda köttbiffar m potatis gräddsås o lingonsylt :) MUMS! Sen efter det blir det polkagrisdrömmar igen :)
I morse badade jag lill-e , usch det tyckte han inte om idag. Förlåt lilla hjärtat men ibland måste man även fast det inte är så kul ! Gjorde ont i mitt hjärta när han blev så ledsen, tur att det gick över fort. :)

Var nyss och pantade "lite" flaskor, 91:50:- fick jag ihop haha.. :) Den som spar han har som det så fint heter :P

Blir nog inte så mycket mera uppdaterat idag, blir nog lite bilder ifrån kvällen i morgondagens inlägg istället.
Hoppas ni alla får en fin helg med nära o kära.
Kramar ifrån oss ! :)

Tänk att han har vart så här liten, våran lilla Lill-E <3
Kommentarer
Nicolina / 2010-05-07 @ 16:02:55

Hihi, som jag gör med din :)

Vi ska på flera visningar nu i maj så det är inte riktigt klart än, men eftersom Ludde jobbar i Haninge och jag har skolan inne i stan (typ) så ska vi försöka hamna mitt emellan, typ Farsta/Sköndal, så det är vad vi håller tummarna för :)

Visst bor ni i Gnesta igen?

Jag har tänkt på en annan sak också, hur reagerade Enya och Sander på lilleman? Är de "på" honom mycket eller har de tagit det med ro?



Stor kram


Nikolina / 2010-05-07 @ 16:34:36

Hehe, ingen fara. Jag vet att min mage ser jättestor ut och ja, din såg inte sådär jättestor ut på slutet så elliot kanske låg långt bak och min långt fram? Man vet ju aldrig =) Jag svankar väldigt mycket också, har alltid gjort det.

Ja, detsamma :) Så avis på er som får mysa med en liten bebis :) Hihi


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-07 @ 17:16:17

Tack för din fina orden! <3


Johanna - mamma till Leia / 2010-05-07 @ 17:43:37

sv: detsamma!:)


Nicolina / 2010-05-07 @ 18:00:26

Vad härligt! Det verkar vara ett bra område för barn att växa upp på :)



Skönt att det går bra med hundarna, man har ju hört mardrömshistorier om vissa hundar (och även katter) som blir flippade när det kommer ett litet barn till familjen.



Trevlig helg! Hälsa Magnus.



Kram


Tova / 2010-05-08 @ 12:54:51

Aww :)



Hoppas ni får en fin helg också! (trots det trista vädret...)

Kanske kan lägga till varann på facebook eller nåt så kan vi snacka mer där? :) (heter Tova Winbäck)

kram!


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-08 @ 18:16:38

Haha, dom kanske är stjärnsystrar (bröder?) :D


Dorothea - Ett nästintill trillingliv. / 2010-05-09 @ 21:43:28

Hallå.

Ja alltså dop är ju så himla individuellt, du kan göra i princip vad som heslt.

Först måste du väl komma underfund med om du vill ha dop eller bara namgivelse.

Sen om du vill ha i kyrkan eller kanske hemma i trädgården? Hur känner du dör :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0