Bilder från hemresan igår





Kommentarer
Ellinor / 2010-05-19 @ 15:22:07

Kanonfin blev sidan!!

Pussss


Johanna - mamma till Leia / 2010-05-19 @ 16:13:04

sv: gudnej, jag är neutral i frågan :D


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-19 @ 17:07:15

Iih jag vet :)

Han är lik dig din lilla Elliot! :)


Nicolina / 2010-05-19 @ 18:46:09

hihi! Neje, det ska du absolut inte ha, det var ju som sagt värt det :) Jag har hela dagen och natten på mig att sova. Bloggen blev ju fin och jag valde ju faktiskt att göra det mitt i natten :)

Så ha inga skuldkänslor! :)


Johanna - mamma till Leia / 2010-05-19 @ 18:53:25

sv: Ja eller hur! Va fin design på bloggen du har! :)


Alexandra / 2010-05-19 @ 19:14:29

Jaså tycker du :) Taack så jätte mkt kram


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-19 @ 19:48:18

Ja, jag önskar att Elliott var lite lik mig men det är han inte alls :P Bara lik sin pappa vilket svider lite!



Jag ska försöka igen med flaskan. Det har ju alltid fungerat innan så jag förstår inte varför han blev konstig nu :P



Kramar!


Denise - Ännu en mammablogg / 2010-05-19 @ 19:57:24

sv: hehe jo visst var det jag :) varsågod, var så lite så!


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-19 @ 20:59:13

Hoppas han får min personlighet! Minus alla mina dåliga sidor såklart.



Nä, men alltså det är en lång historia. Vi var typ ytliga bekanta sedan några år tillbaka och stötte väl på varandra någon gång om året. Sen kom våren 2009 och vi började ses på valborg och det slutade med att vi umgicks (hade sex, oskyddat, jättesmart) i en månad och sen fick jag reda på att jag var gravid. Vi planerade aldrig att bli ett par eller så och hade absolut inga känslor för varandra. Blev helt galet mycket strul när jag inte ville göra abort, men jag sa till honom att det var lika mycket hans ansvar som mitt eftersom han visste att vi inte skyddade oss!



Efter mycket om och men så sa han att han aldrig mer ville se mig och att jag inte skulle kontakta honom mer. Då var jag väl i v.13 kanske.



Nu efter har vi ju smsat några gånger men han verkar inte vara redo för att träffa Elliott. SÅ jäkla synd för han vet inte vad han går misste om.. Han har världens finaste son! Dumma dumma.



Hoppas att han mognar inom en snart framtid.



Kram


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-20 @ 08:12:17

:)



Det är OCKSÅ en lång historia! Jag och Herman träffades nämligen redan sommaren 2008 och blev ett par, men kortfattat så hade vi ett uppehåll just under våren då jag träffade Elliotts pappa. Så jäkla typiskt det där.. Att jag inte blev gravid med Herman som är världens underbaraste, men med en kille som inte har alla hästar i hagen.



Herman valde i alla fall att fortsätta med mig trots allt. Jag förstår det inte själv, men han är en sådan underbar människa!



Om du kollar under Kategorier så finns där min förlossningsberättelse :) Skrev du någon sådan? Hur var din förlossning?



Kram!


Finni - Elliotts morsa / 2010-05-20 @ 13:55:35

Haha vad rolig du är som läser allt :) Det är ju en hel del strunt jag skrivit under graviditeten. Man hade inte mycket bättre för sig :P



Nej jag förstår dig! Jag kände mer tvärtom. Jag ville dela med mig av hela sanningen och inte försköna allt som dom flesta gör, men sån är jag :)



Kramis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0