3 Månader

GRATTIS ELLIOT PÅ 3 MÅNADERSDAGEN!!!


Jag på förlossningen exakt 1 dygn innan lill-e kom


en trött o stolt mamma 2 tim efter förlossningen


Mina fina killar 4 timmar efter att lillkillen kom till världen

När jag tittar på bilderna kan jag inte ens fatta att jag faktiskt har fött barn, det känns som i ett helt annat liv, och ändå var det bara 3 månader sen. Konstigt hur snabbt kroppen läker, och hur snabbt man glömmer smärtan. Vet att när jag låg där lovade jag mig själv att ALDRIG ALDRIG någonsin sätta mig i samma sits igen, sen såfort han var ute så började vi prata om när nästa barn ska komma. Haha!

Mamma och pappa älskar dig Elliot!

Kommentarer
Ellinor / 2010-05-24 @ 13:34:38

Grattis på 3månadersdagen lill-Elli!


Nikolina / 2010-05-24 @ 22:19:15

Åh så fina !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0