Helgen som gått!

I fredags var vi på BVC Elliot växer jätte bra :)
han har på sin 16e dag i livet blivit hela 1½ cm längre (53½) och väger nu 3946, födelsevikten var 3370 :)

Lördag morgon åkte jag och Elliot iväg själva för första gången . Vi tog pendeltåget mot tumba där vi mötte upp moster Louise. Åkte vidare till högdalen där vi mötte upp min allra bästa vän Johanna med Lilla Felix.
Vi fikade. och sen gick vi till högdalshallen där Louise skulle spela säsongens sista innebandy match.
Där träffade vi även alla andra mammor och barn i laget, var jätte kul!
Efter det åkte jag och Lollo till södertälje c och tog oss en burgare på Mc D´s.
Vidare hem imot Gnesta för mys kväll med min man och Farbror Micke som var här på besök :) vi grillade och kollade melodifestivalen... Jätte mysig kväll :) så tack för trevligt sällskap.

Söndag morgon, promenad ner till pendeln för att lämna av Louise som skulle till jobbet. Själv fick jag stå och hänga på låset utanför ica :) handlade frukost.
Vid 13, kom Min kusin Millan på besök för att träffa Elliot för första gången... Vi gick ut på en bänk med kaffe och bulle :) Njöt i solen. Nu har Elliot precis badat :) det gick superbra som vanligt och jag och baby fick ta en dusch tillsammans. Nu är det film dags... :) massa kramisar
Kommentarer
Johanna - mamma till Leia / 2010-03-15 @ 11:45:57

sv: åh va kul! vad har du beställt? :)


Johanna - mamma till Leia / 2010-03-15 @ 11:51:52

sv: va kul! jag vill också beställa men det är ju så svårt med storlekar till en själv :P


Johanna - mamma till Leia / 2010-03-15 @ 11:54:30

sv: det var ju smidigt tänkt ! :D


Johanna - mamma till Leia / 2010-03-15 @ 13:02:46

sv: yes, den är min egen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0