19-21 mars

I fredags åkte vi som sagt upp till bålsta, Magnus och hundarna åkte bil och jag och lilla E tog tåget :) I stan mötte vi upp Louise och åt lite snabb lunch. På kvällen åt vi super god middag och kollade sen på Let´s dance.

Lördag morgon fick vi besök av syster Lousie igen. :)
Hon skulle vara här och kolla på AIK matchen med pappa.
Vi var ute och gick i det fina vädret och fotade massa med hennes nya kamera.
Sen var det dags för mig , magnus och lill E att åka till jakobsberg på 80-års middag.
Det var jätte kul att träffa alla igen :) Och alla tyckte att det var så kul att få se Elliot.
Hoppas bara att vi alla kan träffas lite oftare, det är så mysigt.
Tack för en underbar lördag!
(någon som fotade som har lust att skicka över lite bilder på mailen?) Svärmor/Farmor! ;) kanske? :)


Söndag.. vilodag, som bestod av mat, resa hem, mat och sen sova :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag och Elliot ska hitta på. Blir nog att städa lägenheten för mig om elliot tillåter :) men det ska nog inte vara något problem. :) nu sitter han här bredvid mig i bilstolen och är påväg in i drömmarnas land :) MYYYS!

Massa kramisar
Kommentarer
Sandra / 2010-03-22 @ 12:00:29

Vid tillfälle kan jag göra det. Jag anordnar en bloggvisning av Kick-Ass nästa måndag så just nu har jag fullt upp med den. Men när det är över har jag säkert tid över.



Kram


Jela - Mamma till en prins / 2010-03-22 @ 12:49:50

De värmer att höra att man inte är den enda som känner såndär oro. Precis det går inte riktigt att sätta fingret på vad man oroar sig över och ibland dyker tårarna bara upp för ingenting.. sjukt :)



Va söt son ni har :D



Dendär lekpoolen har ja ingen aning om vad den kostar eller vart man får tag i sånna :/ Men skulle gärna vilja ha en sån :P



Kraam


Johanna - mamma till Leia / 2010-03-22 @ 17:00:16

sv: jag har en canon IXUS 960 IS :)


Tova / 2010-03-22 @ 21:03:10

Visst är det mysigt att träffa släkt/vänner och visa upp sin guldklimp... synd bara att min familj bor så långt borta :) hoppas ni haft en skön måndag, och vad härligt att er son sover så bra! Själv tycker jag första tiden var grymt jobbig hihi.

Kramar


Nikolina / 2010-03-22 @ 22:23:55

Jasså :) Varför tror du det ??

Det tror vi med =) hehe


Ellinor / 2010-03-24 @ 13:25:24

Vad gör du i helgen gumman?

puss


Ellinor / 2010-03-24 @ 14:10:27

Tänkte om du ville ses en sväng? :)


Ellinor / 2010-03-24 @ 14:15:11

Jaa antingen kan jag komma till er eller så kan vi ses i stan och göra något, du får bestämma. Spelar ingen roll för mig :)


Ellinor / 2010-03-24 @ 14:34:27

Det låter bra!! Vilken dag passar bäst?


Ellinor / 2010-03-24 @ 14:50:52

Då ska jag se över min helg och återkomma om vilken dag jag kommer :) Ska försöka låna mamsens bil också.

Myyys :)


Jessica - 20 & Gravid / 2010-03-24 @ 16:08:24

Jaa vi är oxå jätte nöjda med den.. Men vi längtar efter premiärturen :)



Tack.. Jaa de har jag faktiskt gjort :) Tog sisådär några timmer och var inte det lättaste med vart ganska nöjd, ville ha en enkel :)



Gud de känns jätte bra och helt underbart! Hur känns det att precis blivit mamma? och hur har det varit efter förlossningen?



Kram


smyckestokig / 2010-03-24 @ 19:07:28

tycker du om smycken ?? besök då gärna min blogg där jag säljer budskapsarmband mm de är riktigt snygga, man kan även få valfri text på dem dessutom är det frakfritt inom sverige. vi har även smycken för nyblivna mammor.



mvh therese


Stort grattis till ert lilla underverk.



Jag vet inte om du redan har ett bärsele till bebisen och om jag får tipsa dig om en tävling? Hoppas att du inte tar illa upp. Du får givetvis radera kommentaren om du inte finner den passande!



Under vecka 14 så kommer jag att lotta ut ett alldeles nytt bärsele, BABYBJÖRN Comfort Carrier. Hoppas att du vill vara med.



Må så gott och va rädda om er.

Kramar från Camilla


Jessica - 20 & Gravid / 2010-03-25 @ 10:10:25

Jaa gud de kan jag tänka mig Att det bara är början med smärta vid fölossningen.. Men som du sa de är det nog värt :)



Absolut kan jag göra ett försök!!

Om du mailar mig lite bilder och sen skriver lite vad de är för färg du vill ha osv så ska jag nog kuna fixa något plus dina inloggningsuppgifter.. Men de tar nog någon dag så du vet, så vi får komma överrens om vilken dag jag ska fixa den för då kan du inte logga in och skriva. :)

Kram

Kram


Jessica - 20 & Gravid / 2010-03-25 @ 10:37:27

det blir toppen :)

Neej jag har precis börjat men sett lite ströavsnitt på tven tidigare. Men gillar dem jätte mycket :)



Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0