10.03.10

Igår fyllde min kära syster 25. GRATTIS på födelsedagen.
Igår var vi även ute och promenerade och njöt för fullt av det underbara vädret.
Satte mig ett tag i solen ute och bara njöt utan jacka. SKÖNT!

Idag har vi bara tagit det lugnt.
Vi ska snart iväg på barnkalas, Nemo fyller 1 år idag :)

Hittade en några bilder från Valborg förra året.
då var man fort.f lite brun och fräsh från resan :) Annat är det iår.

Jag och storasyster


Jag och min babe :)

Idag blir Elliot 2 veckor... tiden går fort när man är lycklig!!!!
Kommentarer
w - ung tvåbarnsmamma / 2010-03-11 @ 06:43:45

vad skönt att höra. :) är han snäll på nätterna?

ja det känns amazing :) ska bli jätte kul, men lite nervöst är det ju. :D

kramar.


Dorothea - Ett nästintill trillingliv. / 2010-03-11 @ 17:05:36

När Alvin föddes var han jätte lik Jolie, sen vart det mest Noah. Men ju mer dagarna går så blir han mer och mer lik Jolie också - så han kommer nog bli en hörlig mix! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0