Inga syskon till Elliot på ett tag :)

Så, nu är inte vädret direkt på topp. Då kan man sitta en stund framför datan igen.
Blir mer och mer nöjd med min iPhone, ju mera man fattar :)
(Ellinor, jag har föresten hittat "myggbortjagaren") men jag har inte hunnit pröva om det funkar :P

Helgen var GRYM!
Mys med massa underbara människor :)
Blev inte så många bilder. Men kan bjuda på en.
Här är vi ! Våran lilla familj ! :)


Sen har vi min nya frisyr ;)

Hur skönt som helst :)

Då kan vi återgå till Rubriken!
Idag har jag varit och satt in en spriral.
Så nu blir det iaf inte några syskon :)
Att sätta dit den var ingen big deal alls.
Men nu efteråt blir man påmind om hur en härlig mensverk känns. Det har vart skönt att slippa kan jag säga.

Elliot gör mer och mer framsteg för varje dag!
Nu rullar han nästan hela varvet runt. Han håller i allt man sätter framför honom ! och han skrattar mest hela tiden !:)
Att vara mamma är det bästa som finns !
Speciellt till våran lill E!

Just det, har vart på synundersökning (PÅ TIDEN)
slutresultat = jag behöver glasögon på HELTID!

Kan va så att ni får hjälpa mig att välja hur dom ska se ut då jag verkligen har beslutsångest.

NU får det räcka för mig! Måste gå och massera magen!
KRAMAR!


Kommentarer
Ellinor / 2010-06-08 @ 17:47:59

Vad fina ni är!!

Du måste rapportera om den funkar, det kna ju vara helt revolutionerande!



Åhh måste träffa er snart igen! Åker ju till USA nästa vecka!!


Ellinor / 2010-06-08 @ 18:01:50

Välkommen till min blinda värld föresten, jag kör på linser nu, otroligt skönt. Kan nog inte leva utan dem längre.



Jaaa, kan vi inte ses på lördag på dagen? Anna ska ju ha lite gallej i kolonin på kvällen också , vågar du lämna Gnesta? :)



Pusss


Ellinor / 2010-06-08 @ 18:14:46

Hon har liksom bara nämnt det i förbifarten till mig med, men jag skrev ned det:P Klart du är välkommen!


W - ung tvåbarnsmamma / 2010-06-08 @ 19:20:35

vad är det för spiral?? tänkte också på den men när dem sa det känns som mens värk då blev jag tillbakadragen :p



det är en canon systemkamera , kostar runt 4000 kr . =)

kramar.


Tova / 2010-06-08 @ 21:21:56

Vilken sööt bild på er ^^ visst är det rätt skönt med bärsele?!



Och jag har också funderat på spiral, känns som en ganska smidig grej faktiskt ;) visst vill man ha syskon nån gång, men först får nog kroppen vila lite, hehe!

kramar


Johanna - mamma till Leia / 2010-06-09 @ 06:45:39

sv: ja tiden springer ju iväg. om ännu ett halvt år är hon 1 helt år och är hur stor som helst. Sjukt :)


Nikolina - gravid v.35 / 2010-06-09 @ 07:58:48

Vad fin du är i håret! Ser skönt och lättskött ut :)



Orkar gör jag nog, men jag är sjukt hundrädd! Haha :/ Och ni har väl typ stora läskiga hundar? Var hemma hos Mange en gång och då hade han nån jätteläskig stor hund där.. höll på att skita på mig :P Haha, tråkigt nog.

Men man kan ju ses iallafall? :)

Kram


Ellinor / 2010-06-09 @ 21:44:04

Du är nominerad! http://sharpen.blogg.se/2010/june/nominering.html#comment


Farmor / 2010-06-10 @ 12:35:09

Vad fina ni är. Tänkte höra om det är ok att jag kommer till er i helgen? Pussa Elliot ifrån mig :) Titta i brevlådan i morgon hihihi. Vad kan det vara Fredasmys eller ????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0