:(

Mer inlägg än vanligt, och inte en ända kommentar :(
synd!
Kommentarer
Helal & Sofia / 2010-06-29 @ 12:56:45

Hej Igen tjejen! tack för ett snabbt svar!

Oj, jag måste ha missförstått dig, för jag uppfattade det som att det enbart var "baby" foton... Men klart vi kan göra allt i ett men då ökar också priset med det. Om vi lägger fokusen på baby bilderna så tar vi några familje bilder och par bilder men inte lika många som det skulle vara om vi gjorde tre separata sessioner, om du förstår vad jag menar?! så skulle priset för fotojobbet, behandlingen av bilder, skiva med bilder och utskrifter av 3 valfria bilder så hamnar vi på ett pris på 1700kr då.

Vi är lediga på helger i ett par veckor till, sen har vi semester och blir lite mer flexibla med tider och så. Hör av dig om när det passar er så kör vi! MVH

Sofia Chebaro




Helal & Sofia / 2010-06-29 @ 19:56:50

Hej igen. Strunt i det här inlägget, skrev det i stress från jobbet. Jag pratade med Helal (som är ju fotografen och kan det lite bättre) och har mailat er allt. Ursäkta att vi rör till det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0