Dåligt väder dåligt bloggande

Jag har ju tidigare skyllt det dåliga bloggandet på kanon vädret! Vad har jag att skylla på nu???
Massor! tro mig..
Det finns saker att göra heeela tiden. När Elliot är vaken går ALL tid åt honom, sover han då städar jag eller fixar med något annat helt enkelt.
Vi umgås med underbara vänner och har det allmänt bra!
Så ah, bloggen e lite torr just nu.
Men ska försöka att smita in en stund varje kväll iaf o köra lite update iaf.

Nu håller jag föresten på med ett sånt här typiskt " mamma ledig " projekt..
Jag gör om i hemmet. När det finns tid över så pysslar jag, "pyntar", planerar möblering..
Ah :) sånt man har tid med helt enkelt, och KUL är det..
Blir så jäkla fint..
när helgen är slut så hoppas jag att jag har blivit klar "helt" med sovrummet. Det var där jag började..
Synd att jag inte tog någon före bild.. ska försöka göra det imorn och kanske beskriva hur det såg ut :)

Patricia tog så fina kort på lill-e här igår tror jag det var ?!
måste bara visa min lilla björn!
 
Mamma älskar dig och du är bäst i världen. Du gör alla mina dagar till dom bästa någonsin! <3 Min glada fina kille!

Har blivit klar med dopinbjudningar nu också. skönt att ha det gjort. nu är det bara klänning, fika och dopsamtal kvar. :)

Nä, nu är det bedtime. Ska försöka slänga in lite bilder imorn.
sov gott. kramar
Kommentarer
Farmor / 2010-06-14 @ 12:15:11

Jag smälter när jag ser Elliot.. Puss min älsklingar

towe / 2010-06-15 @ 21:59:35

jag ska plugga sjuksköterska och sen utbilda mig till barnmorska :):)


Tova / 2010-06-17 @ 16:10:27

Hoppas allt är fint med er! Borde ses nån gång i veckan tycker jag, Elliot vill träffa lite polare ju ^^

kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0