Varmt varmt varmt!!!..

Sommaren e här och man ska inte klaga, jag klarar mig fin fint. Men stackars lilla E.
Han svettas o svettas :( Gör korsdrag hemma, badar och blåser.. :( lilla hjärtat!!!
Vi sitter ute i skuggan, men när luften står still är det även för varmt där.
Vi går till stranden för vind och där lyckas han äntligen sova några min.
Men man kan ju inte vara där dygnet runt?!
På nätterna sover vi med fönstren öppna, men det är läskigt när vi bor på bottenplan.
Så jag ligger vaken tills att det börjar bli "okej" (läs att svetten bara rinner lite), så stänger jag!
Är glad att han inte är nyfödd nu iaf. då vet jag inte vad jag hade gjort.
Det behöver inte vara 30 grader på sommaren för att svenska folket ska vara nöjda.
Lite regn en gång i veckan skadar ingen speciellt inte naturen.
Hundarna lider också, dom vill bara vara ute i några min för att kissa och bajsa sen vänder dom hem eller lägger sig i gräset och försöker andas...
Klag klag klag? Eller hur! Men som sagt, jag klarar mig alltid.. men tänker på barn o djur o natur. :(
ÄLSKAR föresten att sommaren är här om ni inte har fattat det ;) hihi.. efter den kalla o hårda vintern får det gärna vara 50 grader varmt i skuggan, men då måste jag komma på en bättre lösning för de små liven först! :) <3

Min önskelista:
26 grader + vind
regn en natt i veckan! :)
Låter inte det bra?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0