Senaste dagarna med Lill-E!

Idag (igår) 24:e så blev lill-e HELA 5 månader.
Stora killen, och han kan såå mycker för att ändå vara så liten.
Orkar inte skriva så mycket , är väldigt trött. så jag låter senaste dagarna tala för sig själva genom alla gosiga bilder :) Hoppas ni har en bra helg..Vore som vanligt kul med lite kommentarer ;) `;)


Elliot tittar efter mig :)


Elliot "gungar gunghäst" för första gången

Lilla sälbebisen

Tycker det är roligt när mormor pussas

Visar upp sin nya leksak

haha kolla i spegeln

Fina

Mamma,jag och min syster när jag var liten ! :) hihi
Tycker att jag börjar bli lik min mamma så som hon såg ut här. På kortet är hon kanske 25 ;) Fina mamma! (blicken som jag gör på kortet har jag sett lill-e göra mååånga gånger) så kul att se ! :)

kramar
Kommentarer
Nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-07-25 @ 00:45:14

SÅ FIN lilla Elliot :) Rolig bild den med spegeln, haha :)


Jannice / 2010-07-25 @ 09:30:30

Sötnosen!

Tänk vad fort det går... ISola börjar skolan om 3 veckor... märkligt att jag fortfarande är 23 ;-)


Moster / 2010-07-25 @ 10:28:37

Fina kort syrran. både du och Elliot gillar att kolla snett på mig tydligen :P saknar er hoppas att vi ses snart igen. massa pussar

Ellinor / 2010-07-25 @ 12:18:27

Lill-Elli är ju jättelik dig när du var lill-Maddie!


Nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-07-26 @ 15:53:26

Ellinore kom jag på, vet och minns inte hur. Kom o tänka på det bara några veckor innan hon kom. Sidonia hette Tommies mormors mor i andranamn. Tyckte det var häftigt, aldrig hört det förrut! Tommies mormor är dansk så det är nog danskt.

Vad heter Elliot i andranamn ? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0