Kom hem för ca 1 timme sen. Vi har varit b...

img_6807 (MMS)

Kom hem för ca 1 timme sen. Vi har varit borta och tagit ett kvälls dopp :) 1 mils prommis tror jag det blev sammanlagt ! Jätte skönt, och hundarna älskade det :) dom badade också massa :) åh det här skulle jag vilja göra varje kväll, synd att hjärtat mitt ska jobba till 00.00 typ varje dag den här veckan :( vi kommer sakna våran älskling.. Vågar inte ta mig bort dit själv kvällstid heller eftersom husen man går förbi på vägen dit = 0 . bara skog och ängar! Men det har ju sin charm det med, men jag går ändå helst inte ensam :) om n

Kommentarer
Nikolina / 2010-07-19 @ 05:38:24

Åh, mysigt med kvällsdopp!


Patricia Lindh / 2010-07-19 @ 23:07:34

Men vart ere ni har gått och badat nånstans?! :D Klemmingen?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0