BVC och 3års kalas :)

Hallå där :)! Idag gick vi upp kl 8, inte uppskattat av lilleman (han ligger gärna i sängen till minst 10-11) Ner till BVC för 5mån sprutorna :( vi vägde och mätte innan! Följer fortfarande sin kurva perfekt. Han blev lite ledsen av den andra sprutan :( lilla! Vid 12.30 åkte Millan hem och jag och Elliot gick hem till Isabella på 3års kalas! Elliot hade köpt ritblock+kritor och sen ett pussel :) vi åt god tårta ! Sen när Magnus hade jobbat klart så kom han också. När vi kom hem så åt vi, sen har vi haft riktigt familje mys/bus i soffan hela kvällen (som jag längtat). Räkningarna är betalade och imorn efter Magnus jobb drar vi till Södertälje för att kika om vi hittar något till bröllopet i helgen! På kvällen nu har elli varit småvarm/hängig och sovit som en stock (precis som efter förra sprutan) om det ska bli exakt som förra gången kommer han ha feber och sova hela dagen imorn :( det hoppas jag inte! Sovgott
Kommentarer
Finni - Elliotts morsa / 2010-07-29 @ 07:45:43

Wie, tack! Hur mår ni? :)


Patricia Lindh / 2010-07-29 @ 13:46:52

SKA VI SES IDAG?!?! :D Fan, ja har ju alltid telefonen. Har bara inte laddat den, ringa kan man alltid göra! eller smsa å säg: Gå dit, NU. Så kommer jag! ^^, PUSS.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0