Gott Nytt År !

Jaha, då var den 1 januari 2010.
I år ska jag och Magnus bli föräldar, så jag tror att detta år kommer bli det bästa någonsin.
Ser fram emot alla nya saker och erfarenheter som kommer att vänta oss.
Börjar med att berätta att vi igår hade en kanon kväll, den började med Skagen mackor och mys med Magnus.
Sen vid 18:30 bar det av emot Björnlunda där det nya året skulle firas in med våra underbara vänner Åsa och Markus.
Markus bror och hans tjej var där, och sen Självklart Ebba och lilla Nemo!
För att inte heller glömma alla söta hundarna, Enyas mamma och syster och sen de 3 busiga Chihuahua hundarna Ebola, Malaria och Tyfus ! ;)

Ska försöka sammanfatta året som har gått.
Börjar med att slänga in listan som så många andra har svarat på, sen tänkte jag försöka mig på en egen sammanfattning utav detta underbara år, men det får bli i ett annat inlägg :) MED MASSA HÄRLIGA BILDER!

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag reste jorden runt med min syster och jag blev gravid :) Dock EJ på samma gång! ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöftet var att sluta röka. Höll det i 11 av 12 månader :) det tycker jag är bra!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaa :) Underbara Johanna fick sitt lilla mirakel MAX :)
4. Dog någon som stod dig nära? Magnus farfar dog tyvärr :(
5. Vilka länder besökte du? om man räknar med att stå på marken i länder så var det England, USA, Nya Zeeland, Australien, Malaysia och Thailand, även Österike. :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Massa mys med bebisen på utsidan av magen :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 3 feb och Den 6 Juli 
8. Vad var din största framgång 2009? Blev väldigt resvan och jag blev gravid
9. Största misstaget? Att inte träffa mina vänner lika mycket som jag har velat
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njee.. Men har haft riktigt jobbigt med foglossning nu under graviditeten
11. Bästa köpet? Flygbiljetterna som tog oss jorden runt :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resan som jag och bigsister gjorde ! (det bästa jag har spenderat pengar på i hela mitt liv)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När vi fick veta att vi skulle bli föräldrar,när vi skrev på kontraktet på våran fina lägenhet, när AIK tog SM-GULD!. DET som gjorde mig allra gladast var när vi fick se liten i magen för första gången.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? amy macdonald - this is the life
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? GLADARE! :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget tror jag!
18. Hur tillbringar du julen? Med Magnus hemma hos min kära syster. Älskade mami var även där!
19. Blev du kär i år? Kärleken blir större och större för varje år med min prins
20. Favoritprogram på TV? Grey´s Anatomy & One tree hill
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight
22. Största musikaliska upptäckten? Kings of Leon
24. Något du fick och önskade dig när du fyllde år? Massa saker till bebisen :)
25. Något du önskade dig men inte fick? näe?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med nära och kära
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Absolut inte!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Klänningar, flip-flops och bikini!
29. Vad fick dig att må bra? Att ta hand om mig själv och andas ny luft
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Channing Tatum som vanligt ;)
31. Vem saknade du? Johanna Hansson! Vi har träffats på tok för lite i år.
32. De bästa nya människorna du träffade? Tjejerna ifrån Halmstad som vi lärde känna nere i Nya Zeeland!


Måste även tillägga... Vila i Frid Andreas, 5 År idag! :(
Hoppas att ingen har skadat sig allvarligt på de hemska raketerna i år.

Kramar!
Kommentarer
Johanna / 2010-01-01 @ 19:54:32

sv: hihi ja. ja, nr 8 ska dom knappast glömma! gott nytt år :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0