04-01-10

Idag har det inte hänt så mycket. sov väldigt länge idag, men det kände jag att jag behövde.
Nu börjar det trycka på mer och mer i ryggen. Går som en pinne ;)
Har tvättat massa kläder idag och vart ute och släppt enya i snön så hon fick busa lite med Gibson.
Snart är baby hemma då ska vi nog fortsätta kolla på 16 & Pregnant.. Riktigt bra, men sorgligt.

Fick tillbaka kameran igår. Och då blir det väll lite bilder nu då som jag har lovat ;)

Enya ute i snön.


Jag doppar mandelmassabollar i blockchoklad ;) på julafton


"Mini´s" säng! :)


Barn rummet just nu med alla "mini´s" saker.
I veckan tänkte jag börja fixa iordning där lite mera. :) Man vet ju aldrig när det blir dags.


Jag och "mini" på nyårsafton. v. 30+5




Kommentarer
Johanna - Max mamma / 2010-01-04 @ 19:34:59

Åååå vad mysig mage du har nu gumman!

Och..ÅÅÅ vad jag saknar dig.



Sv: Ja jag vet. visst passar han jätte bra i rosa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0