02-01-10

Gårdagen och Dagen idag har sett rätt lika ut.
Promenader med hundarna ute i snön, film tittande och bokläsning.
I morse såg jag och Magnus på The Hangover :) Den var riktigt bra!
Igår kväll såg vi på Mr Bean som gick på tv. Vi skrattade så vi fick ont i magen.

Ny vecka idag för lilla bebisen. Vecka 32 är redan här. Vart tar tiden vägen ?
8 Veckor kvar. + - hit och dit så man har ju ingen aning om när det blir. Kanske redan nästa vecka ?! Hoppas inte, men man kan ju faktiskt aldrig veta när det kommer att ske.
Blir ett litet inlägg om bebisens utveckling i magen också ska ni se. :)

Just det, vet inte om jag skrev det igår?! Men vi glömde våran kamera hos Åsa Och Markus på nyårsafton så jag vet inte när det kommer in nya bilder :P kanske får fota med mobilen i några dagar annars !? Kul! haha.

Idag har jag även börjat kladda ner ett förlossningsbrev! Någon som har erfarenheter av det ?!
Eller erfarenheter av annat att dela med sig av. Bla Smärtlindring, ställningar m.m. att tipsa om?
Svårt att veta när man aldrig fött barn hur man vill att det ska gå till. Tacksam för svar :)

Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0