- Mars 2009-

Den 3e mars åkte vi till Thailand-Phuket.
Där mötte vi upp Daniel och Tom.
I Phuket åt jag min första bananpankaka (mycket gott), såg mina första elefanterna, spelade PLUMP hur mycket som helst, shoppade loss på klänningar och linnen, Åt min första hela fisk, spelade min första runda minigolf på "thai-mark" det är lite speciellt måste jag säga (då dom bygger banorna med sluttningar som inte går att komma förbi), Fick min nemo-hatt. I Phuket firade vi även Lollos födelsedag den 9:e mars, det gjorde vi med en tripp till Fanta-Sea där vi fick se en helt otrolig show med elefanter och alla möjliga djur på scenen. Sista dagen i Phuket gick de andra ut på Full Moon party och jag stannade inne. (Tack gode gud för det, eftersom våran taxi skulle komma 6 på morgonen)

  


Den 11:e Mars åkte vi vidare till Khao Lak, där badade vi i jätte häftiga vågor. Träffade några svenskar som vi snackade med några kvällar ute på balkongen tillsammans med några öl. Vi åkte på våran första snorkeltur ute vid Similan Öarna, det var bland det häftigaste jag har gjort i hela mitt liv. Såg de sötaste hundvalparna som någonsin funnits typ.

  

Den 17:e Mars bar det av till Koh phangan för fest fest fest.
Det blev även utflykt med moppar, träffade även Tessi och Sandra som vi gott i samma skola som hemma i Sverige.

  



den 23:e Mars åkte vi över till Koh Samui och festade med dessa härliga människor.
Det blev även till att se Job2Do Live :)



26:e Mars blev det dags för Koh Tao.
Där blev det restaurang mys, Minigolf och bowling, och Snorkling på HÖG nivå.





30Mars - 2April Spenderade vi i Bangkok.
Det bestod av SHOPPING!!!
 
Och Mc Donald´s :)


Den här tiden i mitt liv kan du även läsa om i Resan 2009 här på sidan i Kategorier.

Kommentarer
FotobyDenise [O R D & F O T O] / 2010-01-10 @ 13:15:53

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise


Dorothea - Tvillingmamma & Gravid / 2010-01-10 @ 21:57:10

Vilka härliga bilder.



Okej, ja kanske är det en pojke då =) Vi har verkligen ingen aning om vad som befinner sig därinne. Haha. Vi får helt enkelt se =P

Jag komemr inte riktigt ihåg, men drygt 2000 tror jag vi betalade. Kostade lite mer för att det var två har jag för mig. Men så var ju det 3-4D UL inte bara könskoll.

Var iaf på Tittut, alla deras priser finns på hemsidan, kika där.

Hoppas du haft en toppen helg. Kram


Lol / 2010-01-11 @ 10:58:58

Gud vad jag längtar tillbaka....

åh va härliga bilder! får mig bara o längta mer tills jag o min sambo åker till Ao Nang/Thailand i Mars =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0