-Januari 2009-

Förra nyåret firades ute på Ingarö där vi bodde då.
Vid 12 slaget badade vi jacuzzi ute på magnus mammas tomt, så vi hade väll 35 grader varmt eller något :)



Jobbade massa på förskolan, planerade massor inför min och syrrans stora resa och mös med våra underbara grannar Johanna och Johannes :) I slutet av 2008 fick vi reda på att dom skulle bli föräldrar i Augusti :) Wiii..

Den här bloggen startades även :) Så Grattis bloggen 1 år ;)

Sista dagen i Januari hade vi våran avskedsfest hemma hos syrran i tumba.

Kommentarer
Johanna / 2010-01-03 @ 08:51:03

sv: hihi okej :) Jag födde på Nyköpings lasarett.


Johanna / 2010-01-03 @ 15:47:26

sv: ja, nu minns jag ju inte riktig min förlossning som trevlig nånstans.. men när jag tidigare besökt förlossningen har jag alltid tyckt att personalen är grymt trevlig! dom är kanon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0