...

Inte så mycket att säga, dagarna går. Internet kronglar, hoppas att det håller i sig så jag kan slänga in lite bilder imorn. Nu är jag alldeles för trött..

Massa problem med försäkringskassan nu. Blir trött på att allt ska vara så svårt.
Nu blir det att börja plocka ut föräldraledigheten om vi ska klara oss. KUL.

Åt en semla idag. Då blev jag lite glad. Annars har dagen besått av depp.
Världens tråkigaste inlägg. Men det speglar lite i hur jag mår nu ändå.


  • Gravid i vecka 35+2
  • Har klarat av 88% av graviditeten
  • Har 32 dagar kvar till förlossningen
  • Ljuset i vardagen .. mini.. jag längtar efter dig!!

    Kommentarer
    Jannice / 2010-02-02 @ 22:46:23

    nu kör vi, torsdag smäller det blir igångsatt. firade med semla idag :-) och sen att isola kräktes ner hela sängen... så vi får se hur det går med allt nu.. men än så länge mår vi bra.


    Ellinor / 2010-02-03 @ 16:47:57

    Gumman, kom till Söder och mys med mig!!


    Tova / 2010-02-06 @ 22:41:15

    Havandeskapspenning söker man också via Försäkringskassan, vilket du kanske redan tagit reda på nu ;) känns lite som ett lotteri om man får det eller inte, själv trodde jag inte alls jag skulle ha rätt till det men tydligen.



    Gott med semla, jag åt också en idag.. hehe :)



    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    RSS 2.0