God jul alla fina! Igår morse var vi nere ...

img_1752 (MMS)

God jul alla fina! Igår morse var vi nere hos Patricia på julefrukostmys med barnen. Mimmi och Liam var också där :) Elliot fick en jätte fin kundvagn med massa mat utav Liam och Wilja ! Han älskar den! Sen knallade vi hem och släkten kom hit. Våran fina släkt! Mamma, jim och storesyster. Magnus mamma , Anders och Micke. Julen var den bästa hittills och Elliot och alla fick såå mycket fint! Super nöjd med dagen, den kunde inte ha blivit bättre. Tack alla som var med och gjorde dagen perfekt <3

Kommentarer
farmor / 2010-12-25 @ 13:44:22

Tack själv för en super mysig jul. Jag bara njöt att få vara med min fam. NI är mitt allt. Vad gott det var med prinskorv hahahah. Tack för den jätte fina kudden.Vi var så nöjda med allt ........Pussa på din lilla fam ifrån mig.

Ellinor / 2010-12-26 @ 16:07:39

Åh vilken snygging! Brås på sin mor såklart!

Nu måste vi ses snart mina hjärtan! och vi måste ju styra upp en tjejkväll dammit!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0