♥ Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän är utan tvekan min stora syster Louise!
Hon är den starkaste människan jag känner och den mest omtänksamma.
Jag är glad att jag fick just dig som storasyster !
Hon och jag har alltid varit 1.
Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag.
Jag skulle inte klara mig en dag utan dig.
Du & Jag Föralltid <3

Skulle kunna fortsätta hur långt som helst och bara skriva och skriva om min fina syster.
Men jag låter bilderna tala för sig själv.













Jag ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer
Nicolina / 2010-12-09 @ 14:47:34

Men vad komiskt, jag satt och knåpade på en ny design till dig igår :P

Vilka färger skulle du vilja ha på den? Jag har gjort en i svart med röd och grön text och satt en tomteluva på elliot :P

Men skicka över vilka färger du vill ha och hur du kan tänka dig att den ser ut så ska jag försöka knåpa ihop en till ikväll :)



Kram


Nicolina / 2010-12-09 @ 20:08:34

Ja alltså, jag tycker ju om den, tycker den blev riktigt bra, men den är ju lite mer "tuff" eller vad man ska säga... Jag mejlar den till dig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0