♥ Dag 6 – Min dag

Gårdagen.

Elliot sov till kl 10. När han vaknade gick vi upp och åt frukost och sen åkte vi till Högdalen hem till Johanna och Felix.
Hon hade precis fått en kattunge som var hur liten som helst, sjukt söt. Elliot blev först rädd men sen när han fick klappa så var han inte det längre. :)
Vi åt frukost/lunch och sen fikade vi. Vid 16.30 började jag röra mig hemåt Bålsta igen, var hemma 18.30. Elliot sov hela vägen hem :) Och jag frös. Vi åt middag. Falukorv och hemmagjord potatismos. :) Sen kollade vi på Bonde och sen gick jag och Magnus och la oss.

Idag är det torsdag, vet inte vad som händer faktiskt. Klockan är över 9 och det känns fort.f mörkt ute :/


(Jag, tidig vår på landet)
Kommentarer
Lollo / 2010-12-09 @ 11:10:16

Nu längtar jag till landet. och det ser ju helt underbart ut med vår=) gud va du e lik ellan:)

nikolina - mamma till Ellinore <3 / 2010-12-09 @ 16:11:32

Tycker det ser ut som elliot på bilden =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0