♥ Dag 4 – Det här åt jag idag

Blir gårdagens mat:

- HerbalifeShake till frukost
- Ost och Skinkmacka + kaffe till lunch
- Fläskfilé , pommes , rödvinssås + svartvinbärsgelé till middag
- popcorn o chips till bonde söker fru på kvällen :)

Usch vilket tråkigt inlägg.

Kör vidare.

Imorse vaknade vi med -22 på termometern utanför fönstret , buuuurrr...
mysigt men kallt.
Hur klär ni era barn när det är såhär kallt.?

Elliot har på sig :
Långärmad body.
Strumpbyxor/Mjukisar.
sockor
Sen en tjocktröja
Overall
mössa
+ att han sitter i åkpåse

han är alltid varm när jag tar upp han , inte svettig men varm.
Det tycker jag känns bra.

2 timmar kvar till tvättstuga.
ska nog plocka lite här hemma under tiden.
Kommentarer
Jannice / 2010-12-02 @ 12:14:06

Men vilken liten frukost - står du dig på det?

Själv åt jag två frukostar imorse, grundade med gröt 7 och sedan smörgås vid 9 och nu är jag huuuungrig igen :-)

Anonym / 2010-12-02 @ 12:32:45

så mycet kläder behöver han nog inte ha på sig när han har en såndär tjock overall?? men kanske nå varmare på fötterna än raggsockor när du inte har åkpåse?

Farmor / 2010-12-02 @ 12:44:04

Det låter som ELliot har det varmt och skönt.Jag skulle behöva en åkpåsen när man åker kommunalt :) Saknar er puss

Katja / 2010-12-14 @ 16:00:34

Oliver har precis samma upplägg av kläder samt vinteråkpåse när det är kallt. Är det "bara" ca 5 grader skippar jag tjocktröjan. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0