Tystnad...

Det har varit tyst ifrån mig i några dagar nu, anledningen är att Lill-e har åkt på en ordentlig förkyldning. Blir bara värre och värre. Första dagarna hade han "bara" feber och var lite små kinkig och klängig. Nu är han super tänp, nyser, hostar och verkar ha riktigt ont i halsen! Han sitter som ett plåster på mig också, lilla hjärat .. Så liten och ynklig! Finns inget värre än när ens barn inte mår bra! Får se när nästa inlägg kommer, just nu känns det inte som det viktigaste direkt! Hoppas ni alla har det bra! Trevlig helg!
Kommentarer
Nikolina - mami till Ellinore <3 / 2010-08-29 @ 01:30:42

Plutten rå! Skickar önskningar om att han ska bli frisk, snarast!!

Kramar


Johanna - mamma till Leia / 2010-08-30 @ 07:47:40

sv: Jadu, det beror ju helt på hur snabbt hon växer. Men i början kanske :)


Johanna - mamma till Leia / 2010-08-30 @ 09:08:40

sv: Vi har precis börjat med 74 här :)


Farfar / 2010-08-30 @ 13:58:04

Krya på dig Elliot! annars får farfar komma ned med Corvetten så du blir lite pigg av att åka den!


Dorothea - Ett nästintill trillingliv. / 2010-08-30 @ 19:56:47

Hallå.

Ja jag tycker herbalife fungerar toppen - men om du ska börja äta/sälja du också så kommer du ju ha koll på matschemat, så nu lär du väl inte behöva kolla på mitt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0