samla på sig Guldkorn

Har bestämt mig ... Har prövat ett tag nu att "samla på mig guldkorn" i vardagen! Mår såååå mycket bättre. Allt går mot ljusare tider nu känner jag, är sjukt lycklig över Magnus och Elliot och det har jag alltid varit men det har inte alls med de att göra.. Jag ska göra som en vän ;) du vet vem du är om du läser det här!! Tankar kontot för guldkornen varje dag nu, en dag behövs dom lite extra!! Har börjat ett nytt projekt nu medans jag är mamma ledig, mer om det när jag kommit igång lite :) ha en jätte bra dag imorn nu alla fina
Kommentarer
Jannice / 2010-08-07 @ 11:09:35

Vad härligt. Hoppas jag inspirerat dig lite ;-)

Guldkornen är bra, de får en att se tjusningen med regn, eller annat som annars är "negativt".



Kramen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0