Nu längtar vi efter dig pappa Magnus. Imor...

img_0903 (MMS)

Nu längtar vi efter dig pappa Magnus. Imorn ses vi äntligen igen! Idag har Elliot övat sig massor han låter som en bil och står mest hela tiden på alla 4. Sitter stadigt gör han också!! Låter man han ligga på golvet är han utan problem i andra änden av rummet inom 5 min :') våran stora Lill-e <3 imorn blir det lunch med tant anna :) det ser vi fram emot, tror Elliot var många månader yngre sist vi sågs så det har nog hänt rätt mycket :) nu är det läggdags ! Kram och godnatt

Kommentarer
Finni - Elliotts morsa / 2010-08-23 @ 06:59:54

Tack! Det låter som en bra idé :)



Kramar!


Ellinor / 2010-08-23 @ 08:30:19

Ja så stor har han blivit!


Linda Olsson / 2010-08-23 @ 09:28:05

Hej! Kul att du hittade till mig! ;)

Jag är 24 år fyllda, och de tre pluttisarna i headern är mina. :)

Vad vill du veta? Lättare om du ställer frågor, för jag vet inte riktigt va jag ska berätta om annars. :P



Ha en bra dag!


Tessi / 2010-08-23 @ 10:20:50

Jo men absolut, det ska jag göra :) Fotade magisen igår, är i vecka 14 nu. Går in i ny vecka på torsdagar..



Men gud Madde! Vilken jäkla tur ni har haft! Det är ju helt otroligt! Jag har aldrig hört något liknande. En bebis som låter sina föräldrar sova natten lång växer inte på träd, haha! Jag ska hålla tummarna att vi får en lika harmonisk snutt och jag hoppas att det är som du säger, att det speglar av sig :)



Puss och kram fin!


Nicolina / 2010-08-23 @ 16:33:30

Hihi! Men det är lite så det känns, som att det var "vårt" år, vi hade verkligen oootroigt roligt med matcher, drickande i parken, i skolan, support-tv, ja, allt!

Det är de minnena, förutom att jag och Ludde blev tillsammans då ;), som sitter kvar hårdast :)



Det ligger en bildlänk till dig i menyn btw ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0