Myshelg

Igår kom Tommie och niko hit med lilla ellie :) jätte trevligt var det!! Grabbarna grillade och bakade sen spelade vi rappa kalja :) oväder hade vi också, som de flesta verkar ha haft?!?! Lill tjejen var hur söt som helst och Elliot var jätte glad! Han log och skrattade när han tittade på henne :) ville hålla henne i handen och klappa henne på magen!! Min lilla bebis , tänk att han redan blivit så stor!!! När hände det??? Idag har vi tittat på film och myst hela dagen !! Imorgon blir det fram och tillbaka till Gnesta för att hämta mera saker :) vi visste inte att vi skulle stanna så länge, men vi har det bra här :) ska försöka lägga in några bilder ifrån helgen också:)
Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf / 2010-08-09 @ 08:52:50

Jag tycker det funkar iaf. :) du borde testa om du är lite orolig för mjölken din. jag köpte det just för att jag går i oro på att mjölken ska försvinna. har du mycket mjölk?

kramar.


Nicolina / 2010-08-09 @ 19:36:16

Visst var det obehagligt? Jag kan iofs tycka det är ganska mysigt med åska, men inte när det blixtrar och har sig stup i kvarten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0