Haha såg precis att nästan alla mina bilde...

img_6807 (MMS)

Haha såg precis att nästan alla mina bilder som jag lagt in på sista tiden är när Elliot sitter i vagnen :) tror det är för att det är lättast att fota han där :) och nej han är inte alltid i vagnen ;) idag har jag varit och köpt ramar att sätta in foton i. Blev en härlig promenad på över 1 Tim! Köpte med mig kräftor hem till magnus , själv åt jag lite tacos! Ikväll var johan här med lilla Isabella medans jag jobbade och det var jätte trevligt. Nu ska jag och magnus sova, han ska jobba imorn och jag ska då åka en sväng till Bålsta för att umgås med min pappa som jag inte har träffat på över 1 månad nu då han har vart ute och seglat! Puss och godnatt! Just det, på bilden : såhär hittade jag grabbarna och Isabella när jag hade nattat Elliot :) hur söta???

Kommentarer
lilitha / 2010-08-21 @ 02:48:37

Såg din kommentar i Nicolinas blogg (Svärmor vs mamma) ... lickeli blogg, tack för det...det stämmer verkligen som du skriver. Skönt med öppna och lyhörda människor. Mysig blogg har du oxå... Sköt om dig och familjen. Kram från Lilitha (Nicolinas svärmor)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0