Ellinor kom vid halv 4, vi pratade som van...

img_0840 (MMS)

Ellinor kom vid halv 4, vi pratade som vanligt om våra bus i högstadiet ! Shit vilken tid det var.. Massa härliga minnen! När vi blev hungriga gick vi en promenad och köpte sushi till mig och Magnus och kyckling spett i jordnöts sås till ellinor! Jätte mysig dag och det var super kul att träffa henne igen. På bilden är elliots dop pressent ifrån mig och Magnus, den är i 6 delar och varje del har en egen funktion.. Prassel, spegel, skallra m.m han har lekt med den hela kvällen :) och den kan nog va rolig en lång tid (när han blir äldre kan han ju lägga bitarna i stl ordnig m.m) han fick fina kläder ifrån Ellinor och hennes kille också :) ifrån USA! Jätte fina :) dom ska han ha på sig imorgon så ni får se då :) just nu sitter jag och kollar på film (fools gold) med Matthew mcConaughey och kate Hudson, väntar på Millan :) känner mig som en tonårsföräldrer som sitter uppe och väntar :) hihi tänk när den tiden kommer , usch jag längtar inte.. Kommer vara så orolig! Förlåt mamma och pappa för mina (för er hemska) tonår :/ puss och godnatt på er nu ska jag bära min fina sovande son ifrån soffan till pappa som ligger och sover i sängen <3

Kommentarer
moster / 2010-08-12 @ 09:15:07

fin present! vadå mamma och pappa. det var ju jag som sprang runt å letade efter dig snorunge.....:(

Madelene mamma till elliot / 2010-08-12 @ 14:41:37

ah håller med, den största ursäkten ska nog gå till dig syster :) förlåt ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0