Söndag

Det blev inte riktigt som vi hade planerat igår. Caroline magnus kusin kom inte för hon blev dålig :(
Så jag fick vara med uppe hos totte hela kvällen istället :) tack.
sen var jag och sophie nere hos mig och snackade lite, hon sov även över :)

Imorse gick vi ut med hundarna igen på långpromenad och släppte dom så dom fick springa i en timme idag också :)
Längtar så efter att magnus ska komma hem igen, är verkligen mys sugen.
Sjukt att man kan längta så mycket även fast det bara gått ett dygn.
Men det är väll det som kallas kärlek.

Tror att jag ska sätta mig en stund och göra klart fotoalbumen ifrån min och syrrans resa nu :) Det är på tiden.
Imorgon hoppas jag på post, har ju beställt hem bilder ifrån hela Elliot´s tid med oss och sen lite gamla minnen :) Ska bli superkul.

Massa kramar , hoppas ni också har haft en bra helg
Kommentarer
Björn / 2010-04-11 @ 15:14:09

Haha, absolut.. visst är den klockren den filmen? ;P


Nicolina / 2010-04-11 @ 20:29:45

VI ÄR TILLBAKA!!!!!!!!! :)


W - ung tvåbarnsmamma / 2010-04-12 @ 08:48:24

Tack gumman =) hennes tilltalsnamn är Pixie , kommer från usa . =) kramisar


Ellinor / 2010-04-12 @ 10:37:29

Vad gör du nästa helg pinglan?


Carolinr / 2010-04-12 @ 16:20:44

Va bra att det löste sig och att du inte behövde vara själv.

Krya på dig nu sjuklingen! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0