Sjukling..

Usch och fy, det blev inte alls som jag tänkt det igår.
Fick hög feber, ont i huvudet och jätte hårda tuttar igår när magnus kom hem.
Misstänker att det var nån släng av mjölkstockning ?!
Det värsta är bara att det fortfarande inte är bra. Tuttarna känns bra men febern sitter i.
Har ju inte vart sjuk sen förra sommaren, så det kanske är på tiden iofs. Men usch va ynklig jag känner mig. Det ilar i hela skelettet :(
Magnus fick vara hemma och ta VAB idag eftersom jag e så svag att jag inte ens kan bära lilla Elliot till skötbordet.
Han tog även hela nattpasset förutom just ammningen då jag verkligen ville att Elliot skulle ta bort det onda.
Orkar tyvärr inte skriva mera nu.
Hoppas ni har det bra, vi hörs igen när jag mår bra igen.
kramar
Kommentarer
Ellinor / 2010-04-12 @ 16:23:20

Ja helgen som kommer denna vecka :P


Ellinor / 2010-04-12 @ 16:32:49

Ajaj tuttproblem.

Nej jag och Anna tänkte komma förbi någon dag och kidnappa ditt barn och dina hundar så ni får vila lite.


Snart pappa. / 2010-04-12 @ 18:56:02

Hej. Vilken söt blogg du har, och jag ser att ni väntar barn. Den här ska jag följa. jag följer liksom mammabloggar :) Hur är med det er och hur har graviditeten varit?


Jannice / 2010-04-13 @ 08:31:22

tips;

Ring amningshjälpen.

Ta alvedon.

Pumpa ur innan du ammar, vilket gör att du tar ut det "lätta" o E får suga ur det onda.'

MASSERA inte!!! det är det som ger dig feber, när mjölken tränger ur kanalerna.

ha vetekudde på det onda



lycka till!!!


Tova / 2010-04-13 @ 14:51:34

Usch, jag är också sjuk och febirg :/ trist när det är så fint väder ute!! ilar i mitt skelett också, fast jag tror dock inte det är mjölkstockning,känner inte av nåt i brösten iaf.



VÅr Elliot är en riktigt stor kille nu, han vägde 6, 1 förra veckan. Hur stor är eran? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0