Ny blogg

har börjat läsa en ny blogg.
Som jag tycker att alla borde läsa.
HÄR kan du läsa den!
Otroligt stark och modig människa. Läs den från början är ett tips! Hon har bara hållt på i några dagar så det är inte speciellt jobbigt att läsa alla ifrån början.

I morse gick jag och barnvagnen, enya, gibson och sophie ut och gick i 1 timme. Hundarna fick springa runt i skogen o busa. leriga blev dom. Dusch direkt när vi kom hem!
Idag kommer besök från olika håll.
Magnus kusin ska komma hit vid 4. :) Jätte kul ska det bli :)
Och Totte ska få besök av min morbror + tjej. Dom ska komma förbi en sväng o titta på lilla Elliot som dom inte har träffat än :) Det ska bli jätte mysigt.

Hoppas alla får en superhelg.

Just det, magnus o sander är på ingarö för grabbkväll :P
Kommentarer
Nanna / 2010-04-10 @ 12:53:42

Tack för din underbart fina ord, de värmer mitt hjärta. TACK!!


Johanna - mamma till Leia / 2010-04-10 @ 17:57:16

sv: Ja, magen är mitt största problem.och runt höfterna såklart. Just där man inte vill ha det o springa runt i linne. Hoppas man hinner "dra ihop" sig lite tills sommaren är här på riktigt :)


ToweJonteBLOGG / 2010-04-11 @ 01:57:57

Tjabba! Snygg blogg :)

kika gärna in på våran! ;D

http://towejonte.blogg.se



KRAM!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0