Måndag 19.04.10

Om några dagar blir lilla E hela 2 månader. Vart har tiden flugit iväg??? :)
Denna vecka är det mycket roligt som ska hända.
Imorgon ska jag försöka åka och hälsa på min mamma, magnus tycker att jag ska sova kvar där också eftersom han inte vill att jag åker hem sent själv. Plus att jag ska in till stan igen på onsdagen. Så vi får se hur det blir.
På onsdagen ska jag på lunch/fika med 3 andra mammor :) Jessika, Johanna och Tessan :) ska bli super kul.
Jessika har jag inte träffat sen jag slutade uppe på förskolan på ingarö, alltså exakt 1 år sen typ och Tessan träffade jag nog senast på min studentskiva. som var i kanske Maj för 2 år sen :/ Johanna träffar jag till som tätt, men alldeles för sällan ändå :) SÅ DET SKA SOM SAGT BLI SUPER SKOJ! <3

Efter det ska jag och magnus på möte här i gnesta. Vi ska skriva på faderskapspapper. På tiden :)
Torsdag, vad händer på torsdag? Det minns jag inte nu :) Kanske inte har nått planerat, men på fredag är det iaf BVC och sen ska vi ta hela våran stora familj och åka hem till pappa över helgen :)
Så ser mina planer denna vecka ut :)

Nu ska jag ta mig ut i solen igen :) njuter för fullt av att våren äntligen är här.

Skulle även vilja köpa en våg. En digitalvåg som man kan lita på! :)
Skulle va kul att kunna se exakt hur Kilona har rasat sen graviditeten.
Innan jag blev gravid vägde jag 53 Kg ca, det vandrade mellan 51-53. 2 dagar innan Elliot kom vägde jag 77 HELA KG när jag kom hem 2 dagar efter förlossningen hade jag redan gått ner till 62 KG, så jag misstänker att jag bestod av en hel del vatten?! Nu står vågen på 56 KG, men jag är LÅNGT ifrån nöjd. Har inget emot att ligga på 56 kg det är inte det, jag vill ha på mig mina gamla jeans igen, och det går inte riktigt. Lite hud som måste stramas åt först kanske, men det blir jag säkert också av med nu när man får börja träna igen :) Kanske kan lägga in någon bild på hur jag ser ut nu. Men vet inte om jag är helt bekväm med det än, tål att tänkas på, kanske även kan fota vad det är jag menar med jeansen. Använder ju nästan aldrig jeans, men det är själva måttet jag är ute efter :)

Kramar och ha en bra dag!
Kommentarer
Ellinor / 2010-04-19 @ 15:44:49

Jag mår bra, konstig vecka bara, men det är ju så det är ibland. Nu ska jag upp och mysa på min takterass, kom förbi någon dag vettja:)


Ellinor / 2010-04-19 @ 18:19:57

Alla har balkonger utom jag! Så det verkar inte så, jag betraktar den som min!


Ellinor / 2010-04-19 @ 19:44:01

Självklart, VÅR terass väntar på dig här ! Anytime babe!

Kanske har lite jippo på den när jag fyller år.


Jannice / 2010-04-20 @ 15:19:49

Kämpar jag med, vägde 68 innan Simon, 90 som mest... Nu är jag nere på 70 ,men ska inte klaga. De finns de som det tar månader och fler månader för att gå ner i vikt igen. Så man ska vara nöjd. Och du är så ung. ta det lungt! Kilona kommer att rasa, tänk att det tog dig 9 månader att gå upp dessa kilon!



KrAMAR


Sandra / 2010-04-21 @ 10:52:28

Var med och tävla om biobiljetter till ECLIPSE! =)

http://sandrasvarld.webblogg.se/



Sandra :)


Nanna / 2010-04-22 @ 13:02:47

Tack för dina ord, vilka underbara hundar :)


Tova / 2010-04-23 @ 14:36:50

Vists är det rätt häfigt hur vikten kan rasa efter graviditeten... samtidigt är det nog bra att inte bry sig alltför mycket om det, man har ju gott om tid på sig senare att arbeta bort "gravidkilona" om man vill :)

själv längtar jag iaf till den dagen man kan börja träna ordentligt igen, just nu känner jag mig rätt förslappad, hihi





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0